سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تردد در محدوه کاهش آلودگی هوا 4 تا 11 درصد بیشتر شده است، گفت: در لایحه پیشنهادی که در مورد طرح ترافیک به شورا آورده‌ایم پلیس با ما موافق است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
کد خبر: ۳۵۰۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ در یکصد و نود و پنجمین شورای شهر پیشنهاد لایحه عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورای شهر نظرات‌شان را به عنوان موافق و مخالف این لایحه پیشنهادی اعلام کردند.

 

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به برخی از انتقادات اعضای شورای شهر گفت:‌ ما هر سه ماه یکبار گزارشی را در مورد طرح ترافیک به اعضای شورا ارسال می‌کنیم و تبعات ترافیکی و آلودگی با اجرای طرح یا عدم اجرای آن را به شورا داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه گزارشات ارسال شده مربوط به حلقه اول و دوم طرح ترافیک و به صورت کامل با رقم و درصد بیان شده است،‌گفت: با پلیس راهور جلسات مکرری را برگزار کرده‌ایم و لایحه مربوط به طرح ترافیک مورد تأیید پلیس هم بوده است نظر آنها اعمال شده و با ما همراه هستند.

 

وی تأکید کرد: سال گذشته تردد در محدوده اول طرح ترافیک کاهش یافت ولی در حلقه دوم یا محدوده طرح کاهش آلودگی هو ا 4 تا 11 درصد بیشتر شد برای همین نیاز به بازنگری در طرح در حلقه دوم احتمالاً انجام می‌شود.

 

سرانجام کلیات لایحه پیشنهادی شهرداری تهران در مورد عوارض طرح ترافیک و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا با 16 رأی موافق به تصویب رسید ولی بررسی جزئیات آن موکول به جلسه آینده شورای شهر شد.

منبع: فارس

ارسال نظر